Contactez-nous

partie centrale qui "pousse"

Lingua e litteratura rumantscha

L'Universitad da Friburg è sper quella da Turitg la suletta scola auta che porscha in program da studi da retoromanistica. Il program da Bachelor dat a las studentas ed als students ils fundaments da la linguistica e da l'analisa litterara, tracta dumondas en connex cun linguas minoritaras e porscha ina survista da l'istorgia da la lingua e da la litteratura rumantscha. A Friburg, nua che la linguistica stat en il center da l'attenziun, vegnan dumondas sociolinguisticas e dal contact tranter linguas resguardadas particularmain. En mintga semester ha però lieu er in seminari da litteratura.

Ina part dal studi vegn absolvida en ils programs da la scienza da plurilinguitad e da la didactica da linguas estras. Cun quai survegnan studentas e students ina buna basa tant per la lavur en instituziuns rumantschas ed en scolas sco er per in studi cuntinuant en linguas u en la domena da la plurilinguitad.

 

L'Université de Fribourg est, à part celle de Zurich, la seule à proposer un programme d'études en rhéto-roman. Les étudiantes et les étudiants du programme de Bachelor acquièrent des bases en linguistique et en analyse de textes littéraires, abordent des questions spécifiques aux minorités linguistiques et obtiennent une vue d'ensemble de l'histoire de la littérature et de la langue rhéto-romanes. A Fribourg, où l'accent est mis sur la linguistique, des questions d'ordre sociolinguistique e concernant le contact des langues sont considérées particulièrement. A côté, un séminaire de littérature est proposé chaque semestre. 
Une partie de la formation s
'inscrit dans le cadre des programmes d'études du Plurilinguisme et didactique des langues étrangères. Ce cursus constitue ainsi une bonne base pour travailler dans des institutions rhéto-romanes et dans des écoles ou pour suivre des études plus poussées en langues ou dans le domaine du plurilinguisme.

 

Persunas:

Per pli blers detagls: